2015年4月15日 星期三

忘記了它呢!

呀……竟然忘了它呢!

我的生日蛋糕,

可能它太平凡了,

太平平無奇囉!

 

它不需要任何的裝飾

它不特別,但內心美味!

意大利芝士蛋糕

每年生日我都會做一個意大利芝士蛋糕給自己

為何?因我太愛它,

所以蛋糕的3/4的擁有權是我的,其他就是大爺哥哥

係!我係可以把一正個食落肚,

它常常在誘惑我,我抵抗不了,

食吓食吓就食了一大半,

但已經食晒喇!嗚嗚嗚!

(今年唯一的Quota咁就用完﹐太小了,但食太多會肥死架!)

 好,轉一下話題

謝謝P小姐請我飲新出品港式鴛鴦

一向飲開奶茶的我覺得都是奶茶釨味D,

鴛鴦實在太重咖啡,完全唔覺有奶茶囉!

 

今晚回家有D時間,

就攪攪新意思,

哥哥: 你時間多呀!

大爺: 做嘜咁有心思?有問題?

真的XXX,做人難,做好人更難!

這是什麼話!哼……

 

 

肉碎煎蛋角---- (有時間才好做)

 翠瓜雞柳 ---- (惹味!)

 

沒有留言:

張貼留言