2013年9月16日 星期一

炒即食麵

以前我唔會食炒即食麵,覺得很怪!
但我又很好奇茶餐廳的炒公仔麵。
跟住我又在電視裏看到這種餐點。
究竟好食定唔好食?

在網上找找找,終於發現了…
原來是用光身麵來炒的,
結果……哈哈哈!!!
 
而今次的是雞柳炒即食麵
也估不到 大爺 竟是第一次食呢!
回想好像也是,上幾次做時他都不在呢!(咁可憐!)



通常星期六、日我會做D簡單的粥粉麵飯,
這樣就能和平時的餸菜有分别,
令家裏的大爺哥哥有新鮮感!

3 則留言:

  1. 我都未試過出街食炒即食麵...亦都一樣無試過自己煮!!! 都係覺得好似麻麻地咁!!!
    唔知會唔會好似你咁試下自己煮!!! 我估我依家都仲未有興趣住!! 哈...

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈!可以試下,還未見你的月餅出爐呢?

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除